Aalborg-Nørresundby Sportsdykkerklub er en af nordjyllands mest aktive klubber, og vi optager medlemmer uanset certifikattype. Som udgangspunkt forventer vi du har minimum et basis / OWD dykkercertifikat før det giver mening at blive medlem. Har du ikke dykkercertifikat i dag, kan du læse mere om hvorledes du får dette under uddannelseshold. Vi kører en gang i mellem egne uddannelser af nye dykkere, men aktuelt (pr. 2024) har vi ikke planer om OWD kurser.

Er du ny til dykning eller dykning i Danmark, kan du læse lidt mere generel information til nye dykkere og til dykkere som ikke har dykket i Danmark tidligere på denne side.

Hvis du gerne vil vide mere så kontakt gerne vores formand eller kasserer her eller mød op tirsdag fra kl. 19 til ca. 22. Der er altid kaffe på kanden og folk til en god snak.

Se medlemstyper og priser her.

Indmeldelse i klubben kan ske online ved at trykke her

Når du har tilmeldt via vores medlemsportal i ForeningLet, vil kassereren godkende tilmeldingen hurtigst
mulig, og kontakte dig med yderligere praktiske oplysninger.

Indmeldelse af juniordykker, snorkeldykkere og andre personer under 18 år, skal ske via indmeldelsesblanket. Udfyld indmeldelsesblanket og send den i underskrevet tilstand til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Dansk Sportsdykker Forbund