ANSK råder over en kutter, Lappedykkeren III, som anvendes til liveaboard ture primært i Danmark, Sverige og Norge.

Derudover har vi en række både som vi bruger til kortere ture. Vores RIBs benyttes hovedsagligt til dagsture og også tit til vores ture til f.eks. Gulen, Stavanger, Kristiansand, Lysekil, Vestkysten, Kattegat osv., hvor de er helt ideelle.

De mindre og lettere gummibåde bruges typisk til kortere ture, specielt lægtvandsdykning, da de kan sættes i fra stranden.

Læs mere om vores udstyr og material i underpunkterne på disse sider.

Klubben råder endvidere over en mindre mængde udstyr i form af flasker, BCD'er, regulatorer mv. som nye medlemmer har mulighed for at låne i begyndelsen af medlemskabet i forbindelse med klubture. Det forventes af medlemmer, at de på sigt har deres eget udstyr. Klubbens medlemmer er iøvrigt rigtig gode til at låne privat udstyr ud hvis man lige står og mangler et eller andet.

ANSK har ikke dragter på lager vi kan låne ud til nye medlemmer, men mange medlemmer har våddragter eller reservedragter liggende som medlemmerne ofte gerne låner ud til nye medlemmer. Kan man ikke lige finde en som passer, så vi en aftale med Pro Dive om at nye medlemmer ANSK medlemmer kan leje våddragter af dem for 185 kroner pr. dag. For brug af denne aftale, kontakt Pro Dive direkte.